Я хочу тут работать

Медіа-холдинг «Медіа Група Україна» − управляюча компанія, яка об'єднує телевізійні, видавничі та new media-проекти SCM. Стратегічне завдання - створення інтегрованої системи, в якій усі активи холдингу доповнюють один одного. Холдинг є професійним інвестором в медіа-індустрію України, розвиває такі напрямки як бродкастинг, продакшн, продажі реклами та спонсорство, інтерактивне цифрове ТБ, new media.

До складу «Медіа Групи Україна» входять:

  • загальнонаціональний телеканал «Україна»;
  • молодіжний телеканал «НЛО TV»;
  • тематичний телеканал «Індиго TV»;
  • спортивні канали «Футбол 1» / «Футбол 2» та «Футбол 3»; представлені також і в HD-версії;
  • інформаційний телеканал «Україна 24»;
  • міжнародні канали Ukraine 1/ Ukraine 2 і NLO TV 1/ NLO TV 2
  • регіональні телеканали «34 телеканал», «Донбас», «Сигма»;
  • оператор супутникового телебачення Xtra TV;
  • продакшн-компанії «Теле Про», «Допоможемо ТБ»;
  • медіа-агенція повного циклу «Медіа Партнерство Баінг»;
  • мультимедійна платформа СЬОГОДНІ - теленовини «Сьогодні», сайт segodnya.ua;
  • кросплатформний проєкт Vogue UA

ВакансІЇ Медіа Групи

Канал «Україна» - провідний національний канал країни.

За підсумками першого півріччя 2019 року «Україна» канал є лідером дивлення за всіма основними глядацькими аудиторіями.

Загальне покриття каналу на січень 2019 року становить 96% всіх домогосподарств країни.

Ключовою стратегією розвитку є нарощування власного виробництва, тому телеканал «Україна» створює інформаційні, аналітичні, соціальні, інформаційно-розважальні та документальні програми: інформаційні, інформаційно-аналітичні, суспільно резонансні програми, соціальні ток-шоу, мелодраматичні, комедійні, детективні серіали і фільми, розважальні проекти, гумористичні шоу.

https://kanalukraina.tv/ua/

03148, м. Київ, вул. Героїв Космосу, 4

(044) 495 85 55

НЛО TV - молодіжний телеканал, який транслює програми власного виробництва, найочікуваніші прем’єри, популярні молодіжні українські та зарубіжні серіали, фільми та шоу.

Проєкти каналу - шоу “Мамахохотала”, “Без краватки”, “Чекін”, ситкоми “Швидка”, “СуперКопи”, “Громада”, анімаційні серіали “Небезпечна зона”, “Чортовийки” та багато інших - давно стали улюбленцями публіки. Крім того, на замовлення телеканалу зняли два повнометражних кінофільми - “Інфоголік” та “Зустріч однокласників”.

НЛО TV дивує не тільки ефіром, а й соцмережами - на youtube-каналі має понад мільйон підписників, facebook-сторінку уподобало понад 100 тисяч користувачів, а інстаграм - понад 60 тисяч.

У 2019 році НЛО TV виповнилося 7 років. НЛО TV - це канал для молоді, яка прагне жити яскравим та цікавим життям. НЛО TV заряджає!

https://nlotv.com/ua/

Адреса: м. Київ, вул. Героїв Космосу, 4.

Резюме надсилати на адресу: HR_Recruiting@mgukraine.com

«Індиго TV» - це сучасний і стильний телеканал для тих, хто шукає гармонію в собі і відносинах з навколишнім світом.

Телеканал транслює програми про подорожі, гармонію людських стосунків та сучасні детективні серіали: https://indigotv.com.ua/

Адреса: м. Київ, вул.Героїв Космосу, 4.

Резюме надсилати на адресу: HR_Recruiting@mgukraine.com

«Футбол 1»/ «Футбол 2» - офіційні транслятори Ліги чемпіонів УЄФА, Ліги Європи УЄФА, кваліфікації та фінальної частини Євро-2020, Української Прем’єр-ліги, Суперкубка України, Ліги націй УЄФА, італійської Серії А, бельгійської Ліги Жупіле, іспанської Ла Ліги, німецького чемпіонату. Всі матчі транслюються ексклюзивно.

Адреса: м. Київ, вул.Героїв Космосу, 4.

Резюме надсилати на адресу: HR_Recruiting@mgukraine.com

«Регіональна Медіа Група» створена 18 листопада 2013 і об'єднує три найбільших телеканали Східної України. Територія їх мовлення - Донецька (підконтрольна теріторія), Луганська (підконтрольна теріторія), Дніпровська, Запорізька області, а загальна потенційна аудиторія - 7 млн. осіб, що становить п'яту частину всього населення України. Стратегія розвитку регіонального телебачення в рамках медіа-холдингу «Медіа Група Україна» передбачає максимальне використання можливостей для синергії.

Регіональний канал «34 канал»
Регіональний канал «34 канал» - телеканал загального інтересу для жителів Дніпропетровської області. Канал - лідер по перегляду в регіоні. Концепція каналу - соціально відповідальне телебачення.
Контактна інформація:
Тел: +38 0562 343434, +38 056 7459769
http://34.ua/

Регіональний телеканал «Донбас»
Регіональний телеканал «Донбас» доступний в ефірі та кабельних мережах в Донецькій, Луганській, Дніпропетровській та Запорізькій областях України. 60% ефіру складають програми власного виробництва.
Контактна інформація:
Тел.: +380 50 426 41 84
www.donbass.tv/ua/
Прес-служба: press@donbass.tv

Регіональний телеканал Сигма
Контактна інформація:
Тел.: +38 062 332 72 095
www.sigmatv.com.ua
Прес-служба: press@donbass.tv

Новини «Сьогодні» – інформаційна платформа, яка працює 24/7, аби завжди бути на зв’язку. Поєднання 6-ти щоденних випусків новин «Сьогодні» (о 7:00, 8:00, 9:00, 15:00, 19:00 і 23:00 годині), аналітичний тижневик «Сьогодні. Підсумки з Олегом Панютою» дозволяють бути в курсі останніх подій. Сайт Segodnya.ua і діджитал-сегмент, серед якого Сьогодні.Lifestyle, акаунти в соціальних мережах Facebook та Instagram, YouTube і Telegram канали, доповнюють і урізноманітнюють інформаційний простір під потреби різної цільової аудиторії. ( или можна написать під потреби кожної людини)

Резюме надсилати на адресу: HR_Recruiting@mgukraine.com

Xtra TV долучено до активів «Медіа Група Україна» влітку 2015 року. Восени 2015 року Xtra TV в складі Digital Screens отримав ліцензію DTH-оператора з правом мовлення по всій Україні. Xtra TV – оператор супутникового телебачення. Для перегляду абонентам необхідна супутникова антена, ресивер та карта доступу.

Контактна інформація:

www.xtratv.com.ua

Український Vogue вийшов на ринок в березні 2013 року і став одним з 21 міжнародних видань "біблії моди". Жоден журнал в країні не чекали так сильно. І він перевершив очікування, якими б сміливими вони не були. Місія цього журналу - підняти рівень не тільки українського глянцю, але і всього суспільства в цілому. Vogue - не просто видання, а бренд класу люкс, найкращий рекламний майданчик для брендів відповідного рівня.

В Україні Vogue.ua стартував одночасно з друкованою версією. Vogue.ua - найбільш оперативний і якісний ресурс про моду, стиль і красу на українському ринку.

Vogue також виходить в США, Великобританії, Франції, Італії, Німеччини, Іспанії, Росії, Японії, Китаї, Тайвані, Мексиці та Латинській Америці, Кореї, Бразилії, Греції, Австралії, Португалії, Індії, Туреччини, Нідерландах і Таїланді.

Контакти:

www.vogue.ua

Facebook/VogueUkraine

«Теле Про» − продакшн-компанія, яка здійснює виробництво програм і адаптацію іноземних телевізійних форматів.

Контактна інформація:

Телефон: +38 (044) 495 85 55

Прес-служба: press@mgukraine.com

«Допоможемо ТВ» - продакшн, який спеціалізується на телевізійних та мультимедійних проектах соціального спрямування.

Контактна інформація:

Прес-служба: press@mgukraine.com

«Медіа Партнерство Баінг» - медіа-агенція повного циклу. Спектр сервісів агенції: від розробки комплексних медійних стратегій до їх реалізації у всіх медіаканалах: ТБ, діджитал, ООН, пресі, радіо, нових і нестандартних медіа.

Медіа-холдинг «Медіа Група Україна» − управляюча компанія, яка об'єднує телевізійні, видавничі та new media-проєкти SCM.

Юрій Сугак (директор Дирекції інформаційного мовлення, головний редактор каналу «Україна», провідний медіа-тренер. З 2008 року – заслужений журналіст України.)

Закінчив історичний факультет Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, а також здобув освіту економіста в Донецькому національному університеті імені Василя Стуса.

В 1998 році почав працювати на телеканалі «Україна», спочатку журналістом, потім ведучим новин і згодом директором служби інформації. В 2009 році Юрій, працюючи на каналі «Україна», зайнявся розвитком регіонального мовлення, і був призначений директором створеної з нуля «Регіональної групи», до складу якої увійшли чотири найбільші канали Східної України: «Донбас, «Канал 34», «Сигма», «ТВ-сфера».

У вересні 2014 року Юрій обійняв посаду головного редактора каналу «Україна».

З 26 жовтня 2018 Юрія було призначено на посаду директора Департаменту інформаційного мовлення каналу «Україна».

Завдяки йому та його команді інформаційний бренд «Сьогодні» має гарну репутацію не лише в Україні, а й закордоном. Новинна служба каналу завжди в епіцентрі подій і оперативно повідомляє глядачам найголовніше, а також намагається висвітлювати події світового рівня.

Зокрема, в ефірі каналу «Україна» були спецвипуски зі Стамбулу, приурочені врученню Томасу. Також новини «Сьогодні» активно висвітлювали два тури виборів Президента України 2019 та розгорнули студії по всьому світу.

Загалом у 2019 році новини «Сьогодні» втілили понад 30 спецпроектів, серед яких проект «Формула Незалежності», нагородження премією «Герої Сьогодні» та встановлення національного рекорду до Дня прапора. В новинах «Сьогодні» ексклюзивно висвітлювались репортажі з червоної доріжки «Золотого глобуса» та з церемонії нагородження лауреатів премії «Оскар».

Юрій постійно привносить в компанію новації, намагається запроваджувати світові тренди розвитку телеіндустрії та працювати з найкращими світовими новинними агентствами. Задля цього він відвідав офіси провідних світових медіакомпаній, таких як Reuters, Deutsche Welle, BBC, SKY та NHK.

У 2019 році Юрій зі своєю новинною командою запускає новий інформаційний канал – «Україна24», що вестиме цілодобове мовлення та оперативно повідомлятиме про найважливіші новини.

Також Юрій Сугак був засновником та ідейним натхненником освітнього проекту Медіа Групи «Україна» «Медіа Майстерня», що був некомерційним проектом та давав не лише якісні знання, а й можливість працевлаштування.

Оксана Пипич (директор департаменту аналітики телеканалу України з 2012 року.)

Оксана – соціолог за освітою, закінчила Київський національний університет імені Тараса Шевченка, факультет соціології та психології. На останніх курсах університету вже почала здобувати практичний дослідницький досвід і працювати у Київському міжнародному інституті соціології (КМІС), спочатку як менеджер проектів, а далі – як завідувачка відділу якісних методів дослідження. Отримані навички проведення соціологічних та маркетингових досліджень, аналізу та інтерпретації отриманих даних надалі Оксана продовжила реалізовувати і розвивати у маркетингу, зокрема у таких компаніях, як Linea12 – McCann-Erickson (рекламна агенція), UMC (на той час найбільший оператор мобільного зв’язку).

До того, як потрапити на канал Україна, Оксана довгий час працювала в міжнародному креативному рекламному агентстві DDB як менеджер з стратегічного планування та досліджень. Одним з ключових викликів у цій роботі були бізнес-аналітика та стратегічне планування, а саме формування для клієнтів агентства споживацьких та таких, що приводять до розвитку бізнесу, інсайтів цільової аудиторії. Для цього став у нагоді дослідницький досвід, який трансформувався у навички глибокого розуміння споживацької поведінки на різних ринках та вмінні втілення цього розуміння в креативних рекламних кампаніях. Зокрема як стратег і аналітик Оксана працювала з такими брендами як McDonald’s, Schwarkopf&Henkel, Lactalis, Philips, OTP банк тощо.

Телебачення стало новою, але дуже цікавою сферою для Оксани з багатьма викликами. Вони стосувалися як розвитку глибинного розуміння соціальних процесів в цілому та їх відображенні на поведінці масової телевізійної аудиторії, так і специфіці функціонування сіток каналу і конкурентів.

На каналі Україна Оксана розпочала свою кар’єру начальником відділу аналітики в департаменті маркетингу. Їй довелось формувати відділ з нуля, збираючи та гуртуючи команду, формуючи систему аналітики та досліджень, оновлюючи підходи до аналізу та розуміння аудиторії. Відділ поступово ставав невід’ємною частиною важливих процесів на каналі, які стосувалися моніторингу прогресу каналу в цілому, дивлення програм і серіалів, планування та виробництва контенту в майбутньому. Аналітики відділу активно взаємодіяли з іншими підрозділами каналу, надаючи оперативну та глибинну аналітику щодо поведінки телевізійної аудиторії, виробляючи рекомендації, базуючись на дослідженнях. Це дозволило розвинутися відділу у повноцінний департамент, ключовою функцією якого стала функція перетворення проблем у дослідницькі проекті.

Вакансії компанії «Медіа Група Україна» 

Вакансии в текущем регионе: Украина23

Информационные технологии, интернет, телеком4
Продажи1
Бухгалтерия, управленческий учет, финансы предприятия5
Производство, сельское хозяйство1
Маркетинг, реклама, PR7
Административный персонал1
Банки, инвестиции, лизинг1
Управление персоналом, тренинги4
Юристы1
Спортивные клубы, фитнес, салоны красоты1
Искусство, развлечения, масс-медиа10