Статьи

Вмикай талант на повну та знаходь роботу у PR-галузі

Спеціалісти з комунікацій з громадськістю та маркетологи наразі одні з найзатребуваніших на ринку праці. І це не дивно: наявність у штаті компанії фахівця, який би налагоджував і здійснював комунікаційну стратегію залежно від цілей і завдань бізнесу — практично must-have у сучасних умовах.

На безкоштовному вебінарі проекту Talent ON ми говорили про інструменти, які потрібні PR-спеціалістам для ефективного пошуку роботи та кар’єрного розвитку.

PR-ГАЛУЗЬ НА РИНКУ ПРАЦІ: СЬОГОДНІ ТА ЗАВТРА

Юлія Дрожжина, керівниця експертно-аналітичного центру hh.ua | grc, розповіла, що наразі на сферу «Маркетинг та PR» припадає 9% всіх розміщених на hh.ua вакансій та 7% резюме. При цьому найбільш затребуваними спеціальностями у ній є «Інтернет-маркетинг», «PR, маркетингові комунікації», «Менеджер по роботі з клієнтами», «Управління маркетингом», «Просування, Спеціальні заходи» тощо.

Проте, звичайно, всі сфери невпинно змінюються. Наприклад, PR включатиме завдання маркетингу і реклами. Спеціалісти з комунікацій, щоб залишатись затребуваними на ринку праці, повинні освоїти додаткові навички, такі як медіабаінг і брендинг. Тобто фактично слідувати загальному тренду кроссдісціплінарності.

Але для PR-спеціалістів є й хороша новина: за висловом директора з досліджень Future Work place в NewYorkTimes Дена Шобеля, штучний інтелект продовжить автоматизувати технічні навички і стимулювати попит на soft skills, такі як креативність, комунікація та емпатія. Тому гуманітарні науки знову стануть необхідними.

Що ж робити PR-менеджеру зараз, щоб швидко знайти роботу?

Скласти коректне резюме! Це значить, як мінімум, уникати помилок та жаргонних виразів (наприклад, не писати у графі «Бажана посада» SMM-щик) та використовувати цифри, щоб проілюструвати свої досягнення.

Більш детально дивіться у презентації

ЯК PR-ФАХІВЦЮ ОЦІНИТИ СВОЮ РОБОТУ

Оксана Кононова, CEO & CoFounder в LOOQME, зазначила, що, хоча PR й досі вважається діяльністю, ефективність якої складно виміряти, робити це можна та потрібно.

Зокрема Оксана нагадала про Барселонські принципи:

  1. Постановка цілей і проведення вимірювань - основоположні елементи комунікацій і PR
  2. Рекомендується вимірювати вплив PR на бізнес, а не просто результати кампанії
  3. Результати впливу PR на бізнес потрібно вимірювати завжди, коли це можливо
  4. Медіавимірювання і оцінка PR вимагають використання як якісних, так і кількісних методів
  5. Еквівалент рекламної вартості публікацій (AVE - Advertising Value Equivalent) не є інструментом оцінки комунікацій
  6. Соціальні медіа можна і потрібно вимірювати нарівні з каналами ЗМІ
  7. Медіавимірювання і оцінка PR повинні бути прозорими, послідовними і такими, що піддаються перевірці

Більш детально про оцінку PR-діяльності дивіться у презентації

Бажаєте мати ще більше можливостей реалізовувати себе та знаходити те, що шукаєте? Підписуйтесь на Telegram-канал Talent ON.

Talent ON – для талантів, які будують свою кар’єру, починаючи із перших сходинок на її старті до найвищих вершин на топових позиціях. Анонси вебінарів і корисних подій, найактуальніші поради та пропозиції від кращих роботодавців – у вашому смартфоні.

Вакансии дня

Комментарии