Статьи

Вмикай талант на повну та будуй кар’єру в медіа

Робота в медіа для багатьох овіяна фльором романтики та авантюризму: інтерв’ю з цікавими та видатними людьми, журналістські розслідування, можливість бути свідками найвизначніших подій сучасності. Та й взагалі у ХХ столітті мас-медіа стали одним з основних способів комунікації, а їх завдання – надавати людям максимум інформації про світові події – надало працівниками цієї галузі велику владу в суспільстві. Тому недивно, що відповідні вакансії затребувані широким колом пошукачів.

На вебінарі у рамках проекту Talent ON ми поговорили про медіа-галузь та особливості побудови кар’єри в ній.

КОГО ШУКАЮТЬ РОБОТОДАВЦІ

Юлія Дрожжина, керівниця експертно-аналітичного центру кадрового порталу hh.ua | grc розповіла, що протягом 2019 року медіа-компанії найчастіше шукали дизайнерів, видавців, журналістів, редакторів тощо. Окрім того, аналіз бази вакансій показує, що, наприклад, журналісти затребувані не тільки в медіа. Пропозиції про роботу для них і фахівців із суміжним функціоналом розміщують компанії, які працюють у таких галузях, як «IT, системна інтеграція, інтернет», «Освітні установи», «Послуги для бізнесу», «Громадська діяльність, партії, благодійність, НКО», «Роздрібна торгівля», «Фінансовий сектор» тощо. Так, наприклад, від таких роботодавців можна зустріти вакансії оглядачів міжнародних промислових ринків, бухгалтерів- та юристів-журналістів для підготовки відповідних аналітичних матеріалів, контент-менеджерів у компанії різних галузей, методистів-сценаристів.

Вмикай талант на повну та будуй кар’єру в медіа
Юлія Дрожжина, керівниця експертно-аналітичного центру кадрового порталу hh.ua | grc

Хороша новина для пошукачів: роботодавці медіа-галузі більш охоче беруть на роботу кандидатів без досвіду. Якщо в середньому на ринку праці таких пошукачів готові розглянути у 26% вакансіях, то у пропозиціях про роботу від медійних компаній цей показник дорівнює 32%.

Погана новина: у цій профсфері досить високий рівень конкуренції – 5-8 резюме на одну вакансію. При цьому найактивнішими є пошукачі зі значним професійний стажем понад 6 років. І тим, хто хоче випереджати інших претендентів, треба бути на крок попереду та тримати руку на пульсі найактуальніших трендів ринку праці та вимог роботодавців.

Так, наприклад, згідно з світовими прогнозами, спеціальності майбутнього будуть знаходитися на стику різних професій, а пріоритет при прийомі на роботу переміститься в царину soft skills.

Найзатребуваніші навички майбутнього:

  • уміння вирішувати комплексні завдання
  • критичність мислення
  • креативність
  • навички управління людьми та успішної комунікації
  • емоційний інтелект
  • здатність робити висновки
  • клієнторієнтованість
  • навички ведення переговорів
  • гнучкість мислення
Вмикай талант на повну та будуй кар’єру в медіа

РЕЗЮМЕ ТА НАВИЧКИ «МЕДІЙНИКІВ»

Від універсальних навичок до таких, які будуть особливо актуальні для тих, хто працює в медіа. За словами Анни Іваненко, головної редакторки сайту-мільйонника HOCHU.ua, у цій галузі критично важливо бути максимально зібраними, готовими працювати 24/7 та дотримуватись дедлайнів, оперативно реагувати на події, мати високу стресостійкість та усвідомлювати можливу небезпеку (в залежності від специфіки роботи).

Вмикай талант на повну та будуй кар’єру в медіа
Анна Іваненко, головна редакторка сайту-мільйонника HOCHU.ua

Анна навела своєрідний чек-ліст, за яким варто перевірити резюме перед відправкою:

  1. Навички та вміння (але давайте згадки про Microsoft Word залишимо у минулому)
  2. Фото
  3. Очікування щодо заробітної плати
  4. Забуваємо про фрази-кліше («доброго часу доби», «ви отримаєте сумлінного працівника»)
  5. Релевантність вакансії
  6. Сім разів перевірте текст на предмет помилок (а краще вісім)
  7. Читабельні шрифти і оформлення
  8. Мотиваційний лист

ОСВІТА VS НАВИЧКИ

Чи можлива кар’єра в медіа без профільної вищої освіти? Звичайно, так! Все більшу популярність зараз набувають короткострокові, але насичені курси та тренінги. Наприклад, Лора Гасай, керівниця проекту Вища Школа Media & Production 1+1 Медіа, розповіла, що зараз у Школі є 6 напрямків навчання: телевиробницво, медіа-менеджмент, журналістика та новини, ведучі програм та розважальних шоу, нові медіа, дитяча медіа школа. Заходи Школи орієнтовані як на новачків, які лише мріють про кар’єру на ТБ, так і на кваліфікованих практиків, які прагнуть вдосконалювати свої навички. Також Вища Школа проводить профільні майстер-класи та семінари для професіоналів телеіндустрії та нових медіа від визнаних іноземних спеціалістів.

Переглянути відео вебінару можна тут 👇

Готові будувати кар’єру в медійній сфері? Ну то хутчіш обирайте цікаву вакансію!

Якщо робота в медіа асоціюється з вечірками та цікавими творчими завданнями, то робота в банківський галузі – з гарними перспективами кар’єрного та особистісного зростання, комфортними умовами праці та стабільністю є досить привабливо, чи не так?

14 серпня у рамках проекту Talent ON відбудеться безкоштовний вебінар «Кар`єра в банківській сфері: переваги та підводні камені». На заході ми поговоримо про те, яке майбутнє очікує цю сферу, які soft-skills стануть у пригоді при побудові кар’єри в ній, де їх опановувати та що робити кандидатам без профільної освіти, які мріють про роботу у цій галузі

Бажаєте мати ще більше можливостей реалізовувати себе та знаходити те, що шукаєте?

Підписуйтесь на Telegram-канал Talent ON. Talent ON – для талантів, які будують свою кар’єру, починаючи із перших сходинок на її старті до найвищих вершин на топових позиціях. Анонси вебінарів і корисних подій, найактуальніші поради та пропозиції від кращих роботодавців – у вашому смартфоні.

Вакансии дня

Комментарии