Статьи

Вмикай талант на повну та вражай HR-менеджера: як маркетологу пройти співбесіду

Talent ON: вебінар з Вячеславом Сотником
Talent ON: вебінар з Вячеславом Сотником
Chief Marketing Officer в hh.ua | grc

Перед маркетологами стоїть безліч завдань: аналіз ринку, дослідження необхідних обсягів випуску, ринків збуту продукції, формування бізнес-плану підприємства, піар і маркетингові активності. І це лише стислий перелік. Тому недивно, що такі спеціалісти вважаються одними з найзатребуваніших. І хоча кількість вакансій для маркетологів велика, обійти інших претендентів на цікаву посаду – певний виклик.

На вебінарі у рамках проекту Talent ON cпікер, директор з маркетингу та PR hh.ua | grc Вячеслав Сотник, розповів, як маркетологам (і не тільки!) вразити HR-менеджера та успішно пройти співбесіду.

1. ПРОВОДИМО ВЛАСНИЙ SWOT-АНАЛІЗУ ПЕРЕД ЗУСТРІЧЧЮ З HR

Підготовку до співбесіди варто розпочати із власного SWOT-АНАЛІЗУ. Адже цей інструмент можна застосовувати не тільки у стратегічному плануванні, а й під час працевлаштування. Точніше – його модифікацію – SWO-аналіз:

  • Strengths: визначте ваші сильні сторони, які вас вигідно виділяють, підкріпіть ваші слова успішними кейсами, підготуйте рекомендації
  • Weaknesses: визначте ваші слабкі сторони для даної позиції, підготуйте провальні кейси, але використовуйте їх по-іншому (див. Opportunities)
  • Opportunities: використайте свої помилки, як переваги («я вже набив шишки в іншій компанії і знаю, як робити точно не варто), заздалегідь підготуйте відповідь на питання, в чому ви сильні, а в чому – ні, використовуйте будь-яку співбесіду, як пізнавальний урок, якщо вам чого не вистачає з того, що прописано у вимогах вакансії, придумайте, чим це компенсувати

2. ДОСЛІДЖУЄМО КОМПАНІЮ І СПІВРОЗМОВНИКА

Пам’ятайте, що будь-який проект в маркетингу починається з досліджень, і ваша підготовка до співбесіди – не виняток. Використайте загальнодоступні інструменти (наприклад, SimilarWeb або Google Trends), щоб проаналізувати сайт компанії, співбесіду в яку ви проходитимете, галузь, у якій вона працює, основних гравців у цій галузі, а також канали їх просування.

Дізнайтеся більше про вашого співрозмовника: перегляньте його чи її сторінки у соціальних мережахLinkedIn та Facebook) та поцікавтеся, чим переймається ваш майбутній інтерв’юер, які заходи відвідає, у яких компаніях працював. Ця інформація допоможе вам легше знайти спільну мову.

3. БОРЕМОСЬ ЗІ СТРАХАМИ

Хвилюєтесь на співбесіді чи не наважуєтесь увійти в офіс і «намотуєте» кола навколо? Чи боїтесь озвучити рівень бажаної заробітної плати і чекаєте, щоб це зробив потенційний роботодавець? Знайте, що, по-перше, переживати – це нормально, і ви не одинокі. По-друге, зі страхами можна боротись.

Що для цього потрібно?

  1. Підготувати заздалегідь мову для самопрезентації
  2. Визначити структуру майбутньої зустрічі
  3. Відрепетирувати зустріч (із записом на телефон)
  4. За результатами аналізу запису виправити промову
  5. Пройти 10-20 співбесід навіть там, де не плануєте працювати, щоб напрацювати навички
  6. На тестових зустрічах промовляти вголос бажаний рівень заробітку
  7. Пам’ятати, що в разі невдалої співбесіди світ не перевернеться, потрібно зробити висновки, стати кращим і йти далі

4. ВИДІЛЯЄМОСЬ З-ПОМІЖ ІНШИХ

Як зробити так, щоб ваш співрозмовник виділив сам вас серед інших претендентів? Ось декілька ідей:

  • Follow up letter – лист, який відправляється після зустрічі людині (або людям), з якими ви спілкувалися. Такий лист не дасть роботодавцю (або HR-фахівцю) про вас забути, а вам дозволить задати уточнюючі питання, поділитися додатковою інформацією, отримати зворотній зв'язок, зафіксувати домовленості, до яких ви прийшли з представником компанії
  • Здивуйте ЛПР попередньо проведеними аудитом і пропозицією, з чого варто почати роботу
  • Візитка / слоган: «Краще першим увійти в свідомість, ніж першим вийти на ринок»
  • Портфоліо з рекомендаціями

Не забудьте розмістити резюме на hh.ua | grc та оновлювати його.

Одна з лідируючих галузей, в яких розміщуються вакансії для маркетологів – «ЗМІ, маркетинг, реклама». 31 липня в рамках проекту Talent ON відбудеться безкоштовний вебінар «Кар`єра в медіа: переваги та підводні камені». На заході ми поговоримо про секрети успіху у цій сфері, які знання і ресурси варто використовувати будь-кому для побудови та розвитку кар'єри і чому корисно завдяки медіа змінювати уявлення про себе та світ.

А 14 серпня на вебінарі «Кар’єра в банківській сфері: переваги та підводні камені» поговоримо про майбутнє, яке очікує цю сферу, які soft-skills стануть у пригоді при побудові кар’єри в ній, де їх опановувати та що робити кандидатам без досвіду.

Бажаєте мати ще більше можливостей реалізовувати себе та знаходити те, що шукаєте?

Підписуйтесь на Telegram-канал Talent ON. Talent ON – для талантів, які будують свою кар’єру, починаючи із перших сходинок на її старті до найвищих вершин на топових позиціях. Анонси вебінарів і корисних подій, найактуальніші поради та пропозиції від кращих роботодавців – у вашому смартфоні.

Вакансии дня

Комментарии