Статьи

Про що говорили на «Рекруторії» у квітні 2019

Квітень – місяць тепла, перших сонячних променів, зустрічей з друзями. А команда проекту «Рекруторія» впевнена, що це ще й найкращій період, щоб присвятити час розвитку професійних навичок та знань. Адже зимова сплячка вже відступила, а літні відпустки ще попереду.

Так, протягом квітня у рамках проекту було проведено 4 вебінара, спікерами якого виступили досвідчені HR-експерти з різних галузей бізнесу.

Вебінар №1

Ольга Беша, HR Manager De’Longhi Ukraine LLC, Kyiv, розповіла про щорічну оцінку ефективності роботи персоналу, яку компанія може використовувати для прийняття кадрових рішень, а співробітник – для розвитку за допомогою зворотного зв'язку від керівника.

На думку Ольги, між керівником та співробітником має бути перманентний діалог, який включає щомісячні зустрічі для контролю виконання цілей, плану розвитку, піврічні зустрічі для оцінки прогресу та щорічну підсумкову зустріч. Остання, в свою чергу, має будуватись за такою схемою: оцінка досягнутих результатів → огляд ключових компетенцій → постановка нових цілей і плану розвитку.

Вебінар №2

А Марія Гершман, директор з персоналу Royal Canin Ukraine (бізнес-підрозділ Mars Incorporated), впевнена: Лінійні менеджери є ключовою ланкою в досягненні амбітних цілей бізнесу. Кейсу компанії по роботі з цією категорією співробітників, який став переможцем Премії HR-Brand Україна 2018 у номінації «Світ», був присвячений її вебінар.

Марія зазначила, що, за дослідженням, 30% бажання співробітника залишитись в компанії пов’язано саме з Лінійними менеджером, кожен 3-й співробітник йде з компанії через нього, а в одній і тій самій компанії результати залученості у різних Лінійних менеджерів можуть відрізнятись на 70%.

Вебінар №3

Олена Ширінговська, Executive Search Consultant, Head of IT Practice HeadHunter Україна, зазначила, що прекрасні часи, коли публікація короткої вакансії надавала відгук у 50 релевантних резюме, давно пройшли. Наразі, щоб зацікавити кандидатів, над текстом пропозиції про роботу треба попрацювати.

Так, «скелет» вакансії має складатись з назви, інформації про компанію, причин появи даної вакансії, вимог до співробітника, умов роботи, заклику до дії та візуальної частини.

Вебінар №4

А Лариса Онипко, керівник проекту «Премія HR-бренд Україна» HeadHunter Україна, запевняє, що must have сучасної амбіційної компанії – робота з брендом роботодавця. Останній вебінар місяця, спікером якого виступила Лариса, був присвячений етапам побудови HR-бренда та стратегії його просування, каналам і форматам комунікацій. Чому важливо працювати над образом роботодавця?

Спікер приводить такі дані: 84% пошукачів вважають, що репутація компанії як роботодавця важлива, 9 з 10 кандидатів будуть претендувати на роботу в компанії з активним HR-брендом, 50% кандидатів говорять, що не будуть працювати в компанії з поганою репутацією, не дивлячись навіть на підвищення заробітної плати, компанія з сильним HR-брендом може скоротити витрати на оплату праці на 10%, на підбір персоналу – на 25% і зменшити плинність кадрів на 28%.

Травень обіцяє бути не менш корисним:

Вже 15 травня Галаган Ладислава, менеджер з координації підбору персоналу АТ «Райффайзен Банк Аваль», розповість про принцип трьох «і» в процесі підбору персоналу та гнучкі підходи у рекрутингу.

21 травня Альона Дураєва, HR директор міжнародного рекламного холдингу «razom communications», буде говорити про адаптацію молодого керівника: покрокова інструкція та ризики в її застосуванні.

27 травня Надія Штепа, Head of Recruitment Rost Group, поділиться досвідом щодо підготовки стратегії пошуку для ефективного закриття вакансії.

Слідкуйте за нашими заходами для HR-спільноти:

у персональному кабінеті роботодавців на hh.ua

на сторінці у Facebook: HeadHunter Україна - провайдер комплексних HR-рішень

у Telegram каналі Рекруторії @recrutoria

Вакансии дня

Комментарии