Статьи

Покроковий алгоритм побудови бренда роботодавця

Вебінар з Ларисою Онипко
Вебінар з Ларисою Онипко
Керівник Премії HR-бренд Україна

Ми живемо в період становлення нової епохи розвитку людства, пов’язаної з бурхливим розвитком технологій, демографічними та геополітичними змінами. Ці зміни вимагають нових навичок і, що важливо, – нових підходів до роботи. Організації, які будуть лідирувати на ринку через п'ять років, будуть сильно відрізнятися від організацій, які ми знаємо сьогодні.

Вони будуть більш «людяними» – фіксуватись на людях в якості головної конкурентної переваги. Будуть створювати умови, які дозволять персоналу застосовувати в роботі унікальні людські якості - емоційний інтелект, креативність, інноваційність та інші. Такі зміни в філософії управління персоналом, трансформація мислення менеджерів, і комунікацій є передумовами створення сильного HR-бренду – образу компанії, як гарного місця роботи в очах всіх зацікавлених осіб.

Темі побудови цього образу був присвячений останній квітневий вебінар проекту «Рекруторія», спікером якого стала Лариса Онипко, керівник проекту «Премія HR-бренд Україна» HeadHunter Україна.

Покроковий алгоритм побудови бренда роботодавця

ЧОМУ ВАЖЛИВО ПІКЛУВАТИСЬ ПРО СВІЙ HR-БРЕНД?

Звернемось до цифр:

  • 84% пошукачів вважають, що репутація компанії як роботодавця важлива
  • 9 з 10 кандидатів будуть претендувати на роботу в компанії з активним HR-брендом
  • 50% кандидатів говорять, що не будуть працювати в компанії з поганою репутацією, не дивлячись навіть на підвищення заробітної плати
  • Компанія з сильним HR-брендом може скоротити витрати на оплату праці на 10%
  • На 28% може бути зменшена плинність кадрів за рахунок інвестицій в бренд роботодавця
  • Витрати на підбір персоналу можуть бути скорочені на 25%

ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ РОБОТОДАВЦЯ

Покроковий алгоритм побудови бренда роботодавця

ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЬОВОЇ АУДИТОРІЇ

Раніше при визначенні ЦА кандидатів відштовхувались від профілю вакансії , а визначав її внутрішній замовник (лінійний менеджер). Наразі цей процес починається з дослідження профіля успіху (що відрізняє найбільш ефективних співробітників) та враховує стратегії та задачі бізнесу.

ДІАГНОСТИКА HR-БРЕНДА

Задача цього етапу – оцінка сприйняття компанії внутрішніми і зовнішніми ЦА, аналіз ринку праці, виявлення потреб та очікувань ЦА пошукачів, збір даних для розробки EVP та планування комунікаційної компанії. Діагностика відбувається за допомогою кількісних опитувань, якісних інтерв’ю, кабінетних досліджень, моніторингу згадувань в інтернеті, статистичного аналізу бази резюме та вакансій.

РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ EVP

EVP, як ціннісна пропозиція роботодавця, відповідає на питання, що компанія пропонує співробітнику в обмін на його знання, зусилля та час. Має дві складові: раціональну (зарплата, навчання, розвиток тощо) та емоціональну (колектив, культура, образ життя тощо). EVP має бути погоджено з бізнес-стратегією і HR-стратегією компанії, відповідати реальній ситуації, враховувати потреби ключових цільових аудиторій співробітників і кандидаті, бути чітко сформульованим, включати раціональні та емоційні складові, відрізнятися від пропозицій конкурентів (бути унікальним за змістом, форматом).

СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ

Важливо пам’ятати, що ключові канали та інструменти просування залежать від вашої мети. Остання, в свою чергу, має бути максимально чітко сформульована та мати параметри для вимірювання, бути реальною та досяжною.

При розробці плану комунікації:

  1. Вибираємо канали з урахуванням результатів діагностики: де наша ЦА, яким джерелам вона довіряє
  2. Використовуємо підхід інтегрованих комунікацій
  3. Залежно від особливостей ЦА регулюємо баланс стандартних / нестандартних інструментів
  4. Оперативно оцінюємо ефективність і фокусуємося на більш ефективних каналах

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

Для вимірювання впізнаваності бренду можна використовувати:

  • Кількість обговорень в соціальних мережах, ЗМІ, оглядах
  • Кількість згадувань звичайними людьми ключових слів, мовних формулювань, пов’язаних з брендом роботодавця
  • Кількість переглядів постів, відео, в яких згадується компанія
  • Кількість відгуків про компанію як роботодавця в мережі на спеціалізованих сайтах та порталах
  • Кількість відвідувачів ресурсів компанії

ЩО ДАЛІ?

З метою зміцнення позицій HR-брендів компаній, формування трендів ринку праці України, а також задля популяризації сучасних методів управління персоналом в професійному HR-співтоваристві, підвищення значущості комплексної роботи над проектами, націленими на розвиток HR-бренду компанії, була започаткована Премія HR-бренд Україна.

Впевнені, що ваша робота з брендом роботодавця ефективна та результативна і здійснюється за допомогою сучасних методів? Залишайте заявку на участь у Премії 2019!

А 15 Травня у рамках проекту «Рекруторія» ми разом з Галаган Ладиславою, головним менеджером з координації підбору персоналу АТ «Райффайзен Банк Аваль», поговоримо про «Принцип трьох «і» в процесі підбору персоналу. Гнучкі підходи у рекрутингу». Не забудьте зареєструватись.

Слідкуйте за нашими заходами для HR-спільноти:

у персональному кабінеті роботодавців на hh.ua

на сторінці у Facebook: HeadHunter Україна - провайдер комплексних HR-рішень

у Telegram каналі Рекруторії @recrutoria

Вакансии дня

Комментарии