Статьи

HRD-середа. З любов’ю від HeadHunter Україна

HRD-середа. З любов’ю від HeadHunter Україна

Любов і робота є наріжними каменями нашої людяності. Зигмунд Фрейд

14 лютого HeadHunter Україна зібрав на бізнес-сніданок HR-директорів провідних компаній України. З любов’ю до справи та з натхненням учасники HRD-середи обговорю-вали підсумки року і обмінювалися досвідом digital-трансформації HR, підвищували обізнаність у питаннях трудового законодавства та Health-менеджменту.

Відкрила HRD-середу Лариса Онипко , керівник проекту «Премія HR-бренд Україна»: «2017 рік був роком сталого поступу. Тренд HR digital став не просто автоматизацією систем, а й новим мислення, новим підхідом до усіх процесів взаємодії зі співробітниками. 80% світових трендів можна було побачити в проектах учасників Премії HR-бренд 2017, що говорить про зрілість українського ринку управління персоналом в цілому».

Ірина Брицька , директор з маркетингу і PR HeadHunter Україна, у своїй доповіді розповіла про підсумки року від HeadHunter Україна: цифри та факти про бізнес, важливі події для HR, нові продукти та вектор розвитку у 2018 році. HeadHunter Україна – провайдер комплексних рішень для HR: це не тільки база резюме та публікація вакансій, а й інтернет-конкурси, Executive Search, рекламні можливості та інструменти для просування бренду, це індивідуальні дослідження HR-бренду компаній та можливості HR-аналітики на hh.ua, аутплейсмент та консультації стосовно формування та розвитку HR-бренду компанії. У 2018 році HeadHunter Україна розширює лінійку продуктів та запропонує Банк даних заробітних плат: роботодавці матимуть змогу отримати актуальні дані щодо компенсаційного пакету певної посади. Також у планах – надавати консультації щодо розробки системи мотивації працівників.

Ірина Бегма , менеджер напрямку інноваційного розвитку та впровадження нових технологій компанії KPMG Україна презентувала систему KPMG HR predictor: інноваційний інструмент для покращення кадрового менеджменту. Ця технологія D&A в управлінні персоналом дозволяє аналізувати велику кількість даних стосовно кожного працівника, відслідковувати ризики та приймати управлінські рішення, спираючись на аналіз даних. Так, за допомогою HR predictor у KPMG можут визначити ключові фактори, які впливають на звільнення співробітників, і для кожного визначити ймовірність такого звільнення та вжити своєчасні управлінські рішення або провести мотиваційні заходи.

«Ми робимо лише те, у що віримо. Кожного дня ми стикаємося з тим, що чимало рішень щодо співробітників приймаються інтуїтивно. Саме тому ми і вирішили оцифрувати наш бізнес та створити портрет своєї компанії, щоб зрозуміти людей, котрі у нас працюють. З власного досвіду можемо сказати, що HR predictor – той інструмент, що працює з точністю на 60-70%», - зазначила Ірина Бегма.

Чимало цікавого і корисного про процес розробки особистого бренду і бренду компанії-роботодавця розповів Юрій Гладкий , співзасновник і CEO агенції GRAPE Ukraine , презентуючи тему «Executive digital branding». На думку Юрія Гладкого, бренд власника посилює корпоративний бренд та сприяє розвитку бренда роботодавця і може бути джерелом додаткової вартості товарного бренду.

Велику зацікавленість аудиторії викликав виступ Леоніда Гілевича , юриста ЮФ «Ілляшев та партнери» , на тему «Конфліктне звільнення ТОП-менеджера: як правильно припинити трудові відносини». Леонід Гілевич розповів про підстави для припинення трудових відносин, переваги та ризики кожного із шляхів та відповів на питання HR-аудиторії. На реальних прикладах Леонід продемонстрував важливість ретельного підходу до складання трудового договору з ТОП-менеджментом, а також наголосив, що всі непрості ситуації треба намагатися вирішити безболісно для обох сторін, передбачити різні варіанти розвитку подій та діяти у межах правового поля.

Останнім часом компанії як відповідальні роботодавці багато уваги приділяють питанням Health-менеджменту. Леонтіна Гловер , начальник відділу розробки нових продуктів медичного страхування, «ІНГО страхування» , поділилася практичними порадами, як бути менеджером власного здоров’я, яким чином компанії можуть дбати про своїх працівників, щоб ефективно реалізувати їхній потенціал, які новації є у сфері добровільного медичного страхування. Леонтіна Гловер презентувала програму «Світова медицина. Як підтвердити діагноз та отримати якісне лікування за кордоном».

Завершуючи HRD-cереду, Лариса Онипко анонсувала старт «Премії HR-бренд Україна 2018». Якщо ви успішно трансформуєте HR-функцію в компанії, розвиваєте корпоративну культуру та працюєте над утриманням персоналу, підвищенням залученості і це має високу результативність; якщо у вас є інноваційні проекти з рекрутингу, кейси з автоматизації HR-процесів, використання digital-інструментів у комунікаціях і навчанні, цікаві ініціативи стосовно побудови та розвитку HR-бренду компанії; якщо ви реалізуєте соціальні проекти та залучаєте молоді таланти - запрошуємо вас взяти участь у «Премії HR-бренд Україна 2018».

ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ПРЕМІЮ

Цього року, як і в 2017, у «Премії HR-бренд Україна» діє спеціальна номінація «Digital в HR», а також започатковано нову номінацію «Держава як роботодавець», щоб привернути увагу бізнес-спільноти до тих трансформацій у сфері HR, які відбуваються у держсекторі.

Розкажіть про свою історію успіху- подавайте заявку на участь Премії!

ЗАЛИШИТИ ЗАЯВКУ НА УЧАСТЬ В ПРЕМІЇ

HeadHunter Україна дякує гостям та експертам за цікавий діалог та залученість до бізнес-сніданку. Разом з вами ми розвиваємо ринок праці та майбутнє HR-професії.

Чекаємо директорів з персоналу на наступній HRD-cереді 11 квітня 2018 року.

Дякуємо ресторану «Sam’s Steak House» за гостинність та якісний сервіс!

Вакансии дня

Комментарии