Статьи

Шоста «HRD-середа»: штучний інтелект, щастя в діяльності та маркетинг подій

15 сентября 2016
Шоста «HRD-середа»: штучний інтелект, щастя в діяльності та маркетинг подій

14 вересня відбулася шоста «HRD-середа», бізнес-сніданок для директорів по персоналу. HRD обговорювали важливі теми, ділилися досвідом щодо зміцнення корпоративної культури в компаніях та реалізації цікавих і успішних проектів по залученості персоналу.

Шоста «HRD-середа»: штучний інтелект, щастя в діяльності та маркетинг подій

Борис Вольсон, директор з розвитку Міжнародного кадрового порталу HeadHunter по скайпу виступив з темою «Штучний інтелект та digitai-інструменти в рекрутингу». За його словами, у комп’ютера є всі шанси у найближчому майбутньому стати кращим помічником HR-а у процесі прийняття кадрових рішень. Вже зараз на платформі hh.ua відгуки на вакансію сортує штучний інтелект. Світові тенденції ринку праці дозволяють говорити про те, що ранжування – автоматичне впорядкування пошукачів починаючи з найперспективніших – буде широко використовуватися вже найближчим часом. Такі зміни серйозно змінять ринок HR. Роботодавцям, крім професіоналізму фахових директорів з персоналу, знадобляться конкретні цифри і вимірювання здатні з максимальною точністю прорахувати відповідність кандидата посаді та спрогнозувати, яку користь він принесе компанії. А таку інформацію, зможе надати саме штучний інтелект.

Шоста «HRD-середа»: штучний інтелект, щастя в діяльності та маркетинг подій

Спікер HRD-середи Руслана Ігнатьєва, директор з персоналу DHL, презентувала кейс «Best Day Every Day!»: про щастя в діяльності» та поділилася секретами успішного діалогу і порозуміння керівництва компанії зі співробітниками. Учасники HRD-cереди зацікавлено слухали про культуру активного лідерства в DHL, про управління, засноване на принципах поваги та результативності, про програми навчання та особистого розвитку лідерів в компанії. На думку Руслани Ігнатьєвої, щастя в діяльності – це спосіб життя та щоденна практика розвитку.

Шоста «HRD-середа»: штучний інтелект, щастя в діяльності та маркетинг подій

Світлана Кандиба, директор по роботі з корпоративними клієнтами компанії МetLife, презентувала глобальне дослідження Employee Benefits: Generating Business Impact, страхової компанїї MetLife. Основний висновок дослідження, що сьогодні для залучення талантів у компанію зарплати та бонусів недостатньо. Це тема стала основною для обговорення. Світлана Кандиба ознайомила аудиторію з результати дослідження щодо пріоритетів співробітників компаній різних країн світу. Виявилося, що в більшості країнах для працівників компаній привабливий соціальний пакет є важливішим за заробітною плату. Нематеріальні блага та лояльність роботодавця однієї компанії можуть сміливо конкурувати з високими заробітними пропозиціями в іншій. «Добре спроектовані і ретельно сформовані програми страхових соціальних пільг завойовують розум і серця працівників, підвищують їх залученість і продуктивність, а також є по-справжньому ефективним бізнес-диференціатором», - зазначила Світлана Кандиба, директор по роботі з корпоративними клієнтами СК «МetLife»

Шоста «HRD-середа»: штучний інтелект, щастя в діяльності та маркетинг подій

Про маркетинг подій як ефективний інструмент побудови корпоративної культури на HRD-середі розповіли представники івент компанії «Агенція 42», управляючий партнер Тимур Мазур та івент-директор Вікторія Шашкова.

Агенція 42 входить у ТОП найкреативніших івент агентств України, неодноразовий переможець премії Event Awards у номінації «Кращий корпоративний захід», незмінний івент партнер найбільшого джазового фестивалю в Україні Alfa Jazz Fest.

Шоста «HRD-середа»: штучний інтелект, щастя в діяльності та маркетинг подій

З досвіду реальних кейсів, івент-директор «Агенції 42» Вікторія Шашкова навела приклади, як ROI мислення на етапі постановки цілей івенту, підготовки події, вибору концепту може вирішувати конкретні НR запити, наприклад, вирішення проблем у комунікації та взаємодії команди. Цікавою була дискусія про вимірювання ефективності корпоративних заходів.

Шоста «HRD-середа»: штучний інтелект, щастя в діяльності та маркетинг подій

По закінченні заходу всі присутні HR-директори мали змогу взяти учать в розіграші запрошення на щорічну підсумкову конференцію «Премія HR-бренд Україна 2016», що відбудеться 8 грудня. Приємний подарунок дістався компанії MetLife. Щиро вітаємо колег та чекаємо на важливій події!

Шоста «HRD-середа»: штучний інтелект, щастя в діяльності та маркетинг подій

HeadHunter Україна дякує всім присутнім на бізнес-сніданку за залученість до події та чекає гостей на наступній «HRD-середі» 09 листопада.

Висловлюємо подяку партнерам HRD-середи за підтримку заходу та експертність:

Страховий партнер - МetLife,

Креативний івент-партнер - Агенція 42

Також висловлюємо вдячність за гостинність ресторану «Sam’s Steak House».

Запрошуємо компанії прийняти участь у проекті «Премія HR-бренд Україна 2016».

Шановні колеги, якщо у вас є проекти, якими ви пишаєтеся, які мають реальний вплив на бізнес-результат компанії – чекаємо ваші проекти у Премії.

Вакансии дня

Комментарии