Статьи

«BICYCLE» від HeadHunter Україна в гостях у Vodafone: інноваційно та в стилі digital

7 сентября 2016
«BICYCLE» від HeadHunter Україна в гостях у Vodafone: інноваційно та в стилі digital

2 вересня відбувся дев’ятий навчальний проект «BICYCLE» для HR від HeadHunter Україна. Цього разу «BICYCLE» провів свою дев’яту зустріч разом з компанією Vodafone Україна.

Компанія Vodafone Україна гостинно приймала учасників проекту «BICYCLE» та відкрито ділилася досвідом впровадження digital технологій в комунікаціях, управлінні змінами в компанії і провела екскурсію своїм високотехнологічним мобільним офісом.

Vodafone Україна – один з провідних роботодавців країни. У 2015 році компанія отримала «Премію HR-бренд Україна», а директор з управління персоналом Надія Сіренко увійшла в ТОП-5 кращих HR-директорів України за версією Delo.ua. HR стратегія Vodafone Україна визнана кращою за результатами рейтингу «Кращі роботодавці України» за версією газети «Бізнес».

«BICYCLE» від HeadHunter Україна в гостях у Vodafone: інноваційно та в стилі digital

На гостей заходу – HR-директорів, менеджерів з підбору персоналу, керівників функцій – чекало актуальне дослідження «Зв’язок інвестицій в HR-бренд та показників рекрутменту» від експертно-аналітичного центру HeadHunter Україна.

«У той час, як на ринку спостерігається проблема із залученням висококваліфікованих спеціалістів, розвиток HR-бренду повинен планомірно створювати привабливий для спеціалістів образ компанії» - відмічає Ірина Брицька, директор з маркетингу HeadHunter Україна.

За даними дослідження HeadHunter Україна, серед опитуваних більше 57% компаній вкладають кошти у розвиток HR-бренду; 87% цих компанії відмічають істотні покращення, які відбуваються за рахунок плідної роботи з брендом роботодавця; на третину зростає кількість відгуків на вакансію, на 38% збільшується кількість якісних резюме від кандидатів; втричі скорочується термін закриття вакансій та збільшується кількість вакансій, які закриваються за рахунок рекомендацій співробітників (28%); Найбільшу динаміку відмічають компанії у показниках відгуку на вакансії та зменшення плинності кадрів (більше ніж удвічі).

«BICYCLE» від HeadHunter Україна в гостях у Vodafone: інноваційно та в стилі digital

Також було розглянуто декілька реальних бізнес-кейсів Vodafone Україна, що були визнано кращими у «Премії HR-бренд Україна 2015».

Одним з успішних прикладів таких інвестицій поділилась HR-команда Vodafone Україна, яка зробила ставку на інновації в роботі з людьми. Компанія впровадила та активно використовує корпоративну соціальну мережу Prostor - ефективний бізнес-інструмент компанії. На сьогодні соціальна мережа Prostor - це єдине вхідне вікно для всієї інформації в компанії, на цій платформі відбувається усе спілкування як бізнесове, так і неформальне. За допомогою цього digital-інструменту вирішується низка завдань: популяризація внутрішнього бренду компанії, залученість усіх працівників в обговорення процесів в компанії та управління змінами, відкрита комунікація з ТОП-менеджментом та сприяння реалізації бізнес стратегії компанії, створено інтерактивне середовище для навчання, розвитку та мотивації співробітників, створено простір для роботи проектних команд та ін. У режимі реального часу учасники зустрічі змогли побачити дружнє та функціональне середовище мережі, дізналися, як HR-команда залучає працівників до створення якісного контенту.

«BICYCLE» від HeadHunter Україна в гостях у Vodafone: інноваційно та в стилі digital

«В нас не виникає питання обмеження доступу працівників до соціальних мереж завдяки власній корпоративній мережі Prostor. За два роки з моменту створення Prostor став для нас ефективним робочим інструментом, де можна вирішити практично всі бізнесові питання – від роботи з базами даних та проектного менеджменту до оформлення заявки на відпустку. За півроку, що минули з моменту презентації HR спільноті на «Премії HR-бренд Україна», ми провели редизайн Prostor, запустили спеціальну сторінку для замовлення залізничних квитків та бронювання готелів, побудували своє інтерактивне «Місто Добрих Справ», створили можливість для колег говорити віртуальне «дякую» у роботі та бізнес спілкуванні за допомогою спеціального модулю «ОВАЦІЇ» та постійно розвиваємо діджитальну платформу для підтримки філософії Life Style всередині компанії», – поділилася інноваційним досвідом директор з управління персоналом Vodafone Україна Надія Сіренко. Співробітники Vodafone працюють не тільки в віртуальному інноваційному середовищі. Мобільний технологічний офіс компанії за кількістю впроваджених хмарних сервісів, IT-рішень та інших digital-нововведень не має аналогів в Україні. Новий офіс Vodafone Україна - це ультра-сучасне рішення щодо створення простору з гнучкою системою мобільних робочих місць, що дозволяє підвищити ефективність бізнесу та оптимізувати затрати, а ще спільно с сучасною HR-стратегією розширити поняття роботи від «виконання функціональних завдань» до «робота як стиль життя».

«BICYCLE» від HeadHunter Україна в гостях у Vodafone: інноваційно та в стилі digital

Інтерактивний діалог учасників зустрічі та представників HR-команди Vodafone Україна щодо обговорення результатів кейсів та ключових висновків для бізнесу пройшов надзвичайно живо. Навчальний проект дійсно став пізнавальним і корисним. Як підтвердження цьому – активність аудиторії, запитання на адресу організаторів заходу, висока залученість гостей до події.

По закінченню заходу найактивніші та найдопитливіші учасники «BICYCLE» отримали практичні подарунки від Vodafone Україна та інтелектуальні подарунки від HeadHunter Україна.

«BICYCLE» від HeadHunter Україна в гостях у Vodafone: інноваційно та в стилі digital

Щиро дякуємо HR-команді Vodafone Україна та особисто Надії Сіренко, директору з персоналу компанії, за експертність, професіоналізм, відкритий обмін досвідом та особистий внесок в розвиток культури HR-брендингу в Україні.

Щиро дякуємо компанії Vodafone Україна за можливість провести захід «у гостях» у кращого роботодавця України та побачити на власні очі реалізовані проекти, дякуємо за теплий прийом та гостинність.

Довідка про Vodafone Україна

Vodafone – одна з найбільших світових телекомунікаційних компаній, що надає широкий спектр послуг, включаючи мобільний голосовий зв'язок, передачу даних, обмін повідомленнями, фіксований інтернет і кабельне телебачення. Оператор працює більш ніж у 80 країнах, надаючи послуги 465 мільйонам абонентів мобільного зв'язку і 13,7 мільйонам користувачів фіксованого інтернету.
В Україні Vodafone обслуговує 20,7 мільйонів абонентів, пропонуючи послуги на базі найсучасніших технологій. Компанія активно розвиває 3G мережу. Сьогодні скористатися 3G послугами в мережі Vodafone можуть більше 42% українців.

«BICYCLE» від HeadHunter Україна в гостях у Vodafone: інноваційно та в стилі digital

Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна висловлює подяку всім учасникам навчального проекту «BICYCLE». Чекаємо вас на наших наступних зустрічах! Буде драйвово, пізнавально, корисно!

Вакансии дня

Комментарии