Як створити успішне резюме

Поделиться:

Щоб знайти хороше місце в теперішніх умовах «важкого» ринку праці, важлива не лише кваліфікація працівника, але і його «упаковка» — зовнішній вигляд, резюме, рекомендації. Особливо важливе резюме — саме воно створює в майбутнього роботодавця перше враження про кандидата. Дослідницький центр Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна з’ясовував, чого ж не повинно бути в резюме пошукача.

Резюме повинно створювати якомога краще враження. Іншими словами, до написання резюме слід підходити так само ретельно, як і до вибору одягу для співбесіди. Навіть якщо ви — слюсар-монтажник вищого класу, в описі ваших навичок і досвіду роботи не повинно бути жодної граматичної або синтаксичної помилки. Найкращий спосіб уникнути їх — перечитати резюме перед відправкою роботодавцю.

У резюме обов'язково повинні бути вказані: приклади найбільш видатних досягнень кандидата, його фото, інформація про володіння мовами, приклади найбільш успішних проектів та контакти тих, хто може його порекомендувати.

78% рекрутерів позитивно оцінюють наявність бажаної зарплати в резюме . З одного боку, це відразу ж дозволяє їм відібрати тих кандидатів, запити яких найбільш адекватні й відповідають їхньому рівню кваліфікації. З іншого боку, це дозволяє уникнути безглуздих співбесід, коли пропонований рівень оплати очевидно здасться пошукачеві надто маленьким.

Більше ніж половині рекрутерів буде приємно читати про хобі та захопленнях кандидата , оскільки це допомагає побачити, чим загалом цікавиться людина, і дає загальне уявлення про його особистість. Резюме повинно бути унікальним не тільки для самого кандидата, але і для HR-спеціаліста, якого в принципі здивувати дуже складно, а ще складніше — здивувати у позитивному сенсі. Тим не менше, знаходяться і ті рекрутери, яким такого плану інформація може здатися зайвою. Втім, таких мало: тільки один спеціаліст із 20.

Більше за все рекрутерів дратують граматичні помилки. 87% менеджерів із персоналу дуже негативно оцінюють наявність граматичних помилок у резюме, а це значно знижує шанси пошукача добитись бажаної посади. Байдужий до граматики лише один із десяти рекрутерів.

На другому місці — помилки в датах, цифрах, номерах телефонів. На це негативно реагують три чверті опитаних нами HR-ів.

У жодному разі пошукачам не варто вказувати в резюме конфіденційну інформацію про попереднє місце роботи. Це не тільки може зашкодити колишньому роботодавцю, але й справляє погане враження на майбутнього наймача.

Не варто також використовувати стандартні фрази, які можна знайти в шаблонних резюме на різноманітних інформаційних ресурсах. Резюме, що містить банальне «креативний, активний, командний гравець», точно не сподобається кожному третьому HR-спеціалісту.

Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua. Загалом було опитано 476 HR-спеціалістів.

Шановні журналісти, для того, щоб отримати нові дослідження або коментарі чи уточнення до вже опублікованих, звертайтеся до менеджера зі зв’язків зі ЗМІ HeadHunter Україна Наталії Маціпури, написавши їй на адресу n.matsipura@hh.ua, або зателефонувавши за тел. 8 (044) 230-87-39 (вн.6318).


Представників компаній з питань проведення досліджень чи опитувань на замовлення просимо звертатися до департаменту продажів sales@hh.ua Тел. 80 (44) 230 87 398.


Компанія HeadHunter аналізує найбільшу базу резюме і вакансій у російськомовному Інтернеті, яка оновлюється щосекунди – це резюме понад 7 мільйонів фахівців із 8 різних країн Північної і Східної Європи. Ми проводимо опитування як по всій базі, так і для майже 400-тисячної аудиторії економічно активного населення України.


Комментировать:
  • Facebook
  • Вконтакте