Кожен другий пліткує про особисте життя своїх колег

Поделиться:

96% офісних співробітників пліткують на роботі. Як свідчать результати опитування, проведеного Міжнародним кадровим порталом HeadHunter Україна, найпопулярніші теми для пліток — особисте життя співробітників і особливості їх спілкування з керівництвом.

Як стало відомо під час опитування, проведеного Міжнародним кадровим порталом HeadHunter Україна, трохи менше половини офісних працівників (а саме 45%) цікавиться особистим життям співробітників. Проте й професійні якості колег є не менш важливими. У 38% компаній працівники звертають на це увагу. Так само часто в курилках обговорюють і прагнення співробітника догодити начальству. Цікавими темами для обговорення в колективі є стиль спілкування співробітника з колегами, зовнішній вигляд співробітників, матеріальне становище й зарплата колег.

Варто також відзначити, що деякі моделі поведінки співробітника можуть не сподобатися іншим членам колективу. Що саме засуджують офісні співробітники в поведінці своїх колег? За даними опитування, першість серед засуджуваних моделей поведінки отримало прагнення співробітника «звалити» частину своєї роботи на колег. 41% опитаних не схвалюють таку модель поведінки. На другому місці серед учинків, котрі засуджують, — прагнення догодити начальству (35%). Третина співробітників (33%) засуджують демонстрацію колегою своєї переваги над іншими. Ще трохи менше третини (28%) не терплять несерйозного ставлення своїх колег до роботи. Як бачимо, саме ставлення без поваги до своїх колег і бажання підвищитися над ними може зробити вас «білою вороною» і відштовхнути від колег. Дещо менше засудженню піддається поведінка, зв’язана з надмірним оприлюдненням деталей свого особистого життя, — 18% опитаних вважають це неприйнятним. Ще 16% засуджують викличний зовнішній вигляд колеги. А ось матеріальне становище, як і раніше, лишається менш значущим. Тільки 12% офісних працівників може не сподобатися демонстрація співробітником свого матеріального становища в колективі.

Дані були отримані в результаті опитування зареєстрованих користувачів сайту hh.ua , проведеного в лютому 2014 року. В опитуванні брали участь 1480 респондентів з різних регіонів України.

Шановні журналісти, для того, щоб отримати нові дослідження або коментарі чи уточнення до вже опублікованих, звертайтеся до менеджера зі зв’язків зі ЗМІ HeadHunter Україна Наталії Маціпури, написавши їй на адресу n.matsipura@hh.ua, або зателефонувавши за тел. 8 (044) 230-87-39 (вн.6318).


Представників компаній з питань проведення досліджень чи опитувань на замовлення просимо звертатися до департаменту продажів sales@hh.ua Тел. 80 (44) 230 87 398.


Компанія HeadHunter аналізує найбільшу базу резюме і вакансій у російськомовному Інтернеті, яка оновлюється щосекунди – це резюме понад 7 мільйонів фахівців із 8 різних країн Північної і Східної Європи. Ми проводимо опитування як по всій базі, так і для майже 400-тисячної аудиторії економічно активного населення України.


Комментировать:
  • Facebook
  • Вконтакте