Усі офісні працівники мріють стати начальниками

93% офісних працівників, які не займають керівні посади, мріють стати директорами. Або бодай керівниками середнього рівня. Начальники своїми місцями поступатися не поспішають. Такі дані було отримано в ході дослідження міжнародного кадрового порталу hh.ua.

Смак влади солодкий: не бачить у собі керівного потенціалу лише 3% тих, хто вже має невеликий керівний досвід. Серед лінійних фахівців таких більше – 11%. У майбутньому стати керівниками вищого рівня виявили бажання 60% респондентів. Ще 33% прагнуть досягти хоча б рівня керівника відділу або структурного підрозділу.

Основні причини, через які підлеглі вважають себе готовими зайняти керівну посаду хоч сьогодні, – висока особиста відповідальність, наявність психологічних характеристик, притаманних хорошому начальнику, а також бажання професійного розвитку та прагнення більше заробляти.

Найчастіше не хочуть керувати спеціалісти, в яких у житті є інші інтереси та пріоритети (23%). Не прагнуть до влади й ті, кому цікавий винятково професійний, а не ієрархічний розвиток (16%), а також працівники, які не люблять зайву відповідальність (15%) або просто не хочуть ніким керувати (14%).

Маючи вибір між рівноцінними посадами, не всі оберуть керівну роботу. Думки розділилися майже порівну – 46% обрали б посаду самостійного спеціаліста (з мінімальним контролем «згори»), 51% – керівну позицію. І лише для 3% найкращою була би посада підлеглого.

Свої можливості респонденти оцінюють дуже оптимістично, а складнощів керівної роботи не бояться. Переважна більшість (84%) вважає, що вони впораються з обов'язками свого начальника, навіть якщо на даний момент не мають достатніх навичок і кваліфікації для виконання цієї роботи. Лише 10% опитаних відзначили, що краще почекати, поки вони насправді «доростуть» до позиції начальника.

Незважаючи на те, що майже всі підлеглі бажають стати начальниками, роботу керівництва вони оцінюють досить високо. 68% вважають, що їхній безпосередній начальник добре справляється зі своїми обов’язками, 14% переконані, що на це місце краще взяти іншого спеціаліста, а 8% вважають, що більше підходять для такої роботи, ніж їхні керівники.

Ті, хто насправді займають керівні посади, поділилися з HeadHunter своєю думкою про принади та складнощі такої роботи.

Для того щоб стати ТОПом, необхідно довго будувати кар'єру або почати власний бізнес. Вдалося зробити кар'єру за 1-2 роки меншості – 13%. Ще 25% впоралися за 3-5 років.

Найчастіше керівником вдається стати тому, хто довго і наполегливо працював, домагався кар'єрних висот (44%), а ще 35% отримали керівну посаду завдяки щасливому випадку. Десята частина керівників зайняли своє місце завдяки «правильним» знайомствам, і стільки ж стали босами, створивши власний бізнес.

На питання про те чи подобається їм бути начальниками, більше половини ТОПів відповіли ствердно – вони дійсно вважають керівну роботу своїм покликанням (56%). Третина начальників вважає, що бути управлінцем не гірше, але й не краще, ніж займати будь-яку іншу посаду. Лише 10% заявили, що із задоволенням відмовилися б від необхідності керувати людьми і приймати рішення.

Найпривабливіше у керівній роботі для тих, хто вже нею займається, – можливість самостійно приймати рішення. Важливі й такі фактори, як постійний професійний розвиток та високий рівень заробітку.

Найбільшими недоліками управлінської роботи ТОП-менеджери вважають постійну нестачу часу (35%), переважання паперової роботи над професійними завданнями (23%), необхідність мати справу з різними, іноді не дуже приємними людьми (23%), і дуже велику відповідальність за підлеглих (18%). Нагадаємо, що згідно з результатами опитування, проведеного hh.ua у листопаді 2012 року , саме ТОП-менеджери найчастіше страждають від власного трудоголізму.

Дані було отримано в результаті опитування зареєстрованих користувачів сайту hh.ua. В опитуванні взяли участь 3 944 респонденти з різних регіонів України.


Результаты предыдущих исследований







Facebook




Шановні журналісти, для того, щоб отримати нові дослідження або коментарі чи уточнення до вже опублікованих, звертайтеся до менеджера зі зв’язків зі ЗМІ HeadHunter Україна Наталії Маціпури, написавши їй на адресу n.matsipura@hh.ua , або зателефонувавши за тел. 8 (044) 230-87-39 (вн.6318).


Представників компаній з питань проведення досліджень чи опитувань на замовлення просимо звертатися до департаменту продажів sales@hh.ua Тел. 80 (44) 230 87 398.


Компанія HeadHunter аналізує найбільшу базу резюме і вакансій у російськомовному Інтернеті, яка оновлюється щосекунди – це резюме понад 7 мільйонів фахівців із 8 різних країн Північної і Східної Європи. Ми проводимо опитування як по всій базі, так і для майже 400-тисячної аудиторії економічно активного населення України.





Понравилась статья? Расскажите о ней друзьям:






Твой Мир