Як святкуватимуть Новий 2013 рік в українських офісах?

У 10% українських компаній не прийнято відзначати зимові свята вечіркою. Відвідати новорічний корпоратив збираються 70% офісних співробітників. Іще 20% – цього року прогуляють свято. Про це респонденти розповіли під час опитування міжнародного кадрового порталу HeadHunter, проведеного у грудні 2012 року.

Найпопулярніший формат святкування – великий корпоратив для всієї компанії (73%), рідше співробітники об'єднуються кількома відділами або підрозділами (13%). Досить рідкісні випадки, коли кожен відділ святкує окремо (7%) або Новий рік відзначають з «друзями по роботі», а не з реальними співробітниками (6%).


Основними причинами «прогулу» передноворічної вечірки є економія. Наприклад, небажання співробітників гуляти за свій рахунок, а не за гроші роботодавця. Ще одна суттєва причина – нелюбов до свого колективу і нецікава програма святкування. 13% з тих, хто не буде святкувати Новий рік на роботі, взагалі не проти вечірки, але цього року роботодавець економить, і свята в компанії не буде.



Новий рік – не час заощаджувати. Незважаючи на передсвяткову дорожнечу в ресторанах і кафе, переносять святкування дуже рідко. Більшість компаній гуляє корпоративи за тиждень (а фактично – за кілька днів) до Нового Року. Дуже небагато – збирається заздалегідь або вже після масових новорічних гулянь. Особливо дружні робочі колективи навіть зустрічають Новий рік разом. Втім, таких вкрай мало – лише 1%.



Не економлять на святкуванні і при виборі місця для вечірки. Більшість роботодавців запросять своїх співробітників у ресторан, клуб або за місто (75%), ще чверть компаній (25%) святкуватиме у себе в офісі.


Найекономніші роботодавці залучають співробітників до оплати вечірки (40%). Повністю спонсорують гуляння лише 60% роботодавців.



Застілля з алкоголем - найпопулярніший спосіб проведення передноворічної вечірки. Також на корпоративах слухають офіційні промови та привітання (40%), танцюють (43%), беруть участь у конкурсах (39%). Запрошені зірки приходять лише в 14% компаній, а 9% роботодавців радують своїх співробітників (та й жителів міста) салютами. Є також і ті, хто радше надає перевагу алкоголю та легким закускам, ніж щедрим застіллям (7%). Безалкогольна вечірка в наших широтах – рідкість (1%). Гуляють корпоративи, як правило, довго – до пізньої ночі (63%), або дуже довго – усю ніч (8%). Вчасно після вечірки додому повернеться лише третина святкуючих.


Тривалому святкуванню сприяє і те, що більшість компаній організовують свято перед вихідними (44%). Багато роботодавців з розумінням ставляться до запізнень або навіть прогулів після корпоративу (27%), хоча і не дозволяють цього офіційно. Суворо за графіком прийти на роботу доведеться 21% тих, хто святкував. Офіційний вихідний або «напіввихідний» після корпоративу влаштовують лише 7% роботодавців.


Роботодавці не дуже щедрі на новорічні подарунки для працівників. Нічого не знайде під корпоративною ялинкою третина офісних співробітників. 70% опитаних очікують отримати щось на свято, але більшість розраховує лише на цукерки. П'ята частина офісних працівників отримає в подарунок фірмову «сувенірку», а ось грошові премії дістануться лише 15% опитаних.



Люблять корпоративи та із задоволенням беруть у них участь менше половини опитаних (40%), третина ставиться до святкувань на роботі спокійно, і якщо вже запрошують – не проти прийти. Ентузіастами новорічних вечірок можна назвати лише п'яту частину офісних працівників (20%). Вони із задоволенням і по максимуму беруть участь не лише у святі, але і в його підготовці. Категорично проти гулянь всього 10% респондентів.


Ми також попросили наших респондентів згадати найцікавіші і найпам’ятніші святкування Нового року на роботі. Найприємніші спогади – про стилізовані або тематичні вечірки. Найбільш популярні теми – мафія, святкування в українському народному стилі, епоха рок-н-ролу та піратські вечірки.


Сподобалося опитаним святкувати Новий рік за участю зірок естради, КВНщиків або просто хороших цікавих ведучих. Офісні працівники люблять самостійно вигадувати конкурси, сценарії та розваги. Наприклад, багато хто згадує передноворічну гру «Секретний Санта» (коли одна людина таємно дарує подарунки іншій, випадково обраній людині).


Найбільш вражаючі місця гулянь – за містом у лісі, в лазні, в боулінгу, в аквапарку, в мотузковому парку, на кінній фермі, на ковзанці чи в кіно на денному сеансі. Одним із дуже оригінальних місць для вечірки було обрано київський ляльковий театр (стилізований під казковий замок).


Географія святкувань також досить широка. Є ті, хто можуть похвалитися виїздом в Карпати чи Крим. Одній компанії, яка потрапила в заметіль на Ай-Петрі, довелося відзначати свято на вершині гори. А є і ті, хто згадував корпоратив у Дубаї, Єгипті чи Таїланді.



Дані було отримано в результаті опитування зареєстрованих користувачів сайту hh.ua. В опитуванні взяло участь 1 990 респондентів з різних регіонів України.



Результаты предыдущих исследований







Facebook




Шановні журналісти, для того, щоб отримати нові дослідження або коментарі чи уточнення до вже опублікованих, звертайтеся до менеджера зі зв’язків зі ЗМІ HeadHunter Україна Наталії Маціпури, написавши їй на адресу n.matsipura@hh.ua , або зателефонувавши за тел. 8 (044) 230-87-39 (вн.6318).


Представників компаній з питань проведення досліджень чи опитувань на замовлення просимо звертатися до департаменту продажів sales@hh.ua Тел. 80 (44) 230 87 398.


Компанія HeadHunter аналізує найбільшу базу резюме і вакансій у російськомовному Інтернеті, яка оновлюється щосекунди – це резюме понад 7 мільйонів фахівців із 8 різних країн Північної і Східної Європи. Ми проводимо опитування як по всій базі, так і для майже 400-тисячної аудиторії економічно активного населення України.





Понравилась статья? Расскажите о ней друзьям:






Твой Мир