Які додаткові можливості отримує ТОП-менеджмент

Більшість ТОП-аудиторії HeadHunter – керівники функціональних підрозділів (77%), 15% − генеральний менеджмент, ще 8% − власники бізнесу. Серед опитаних переважають чоловіки (65%), середній вік керівників − 31-36 років. Вища освіта є майже у всіх керівників, і часто не одна.



Англійською мовою так чи інакше володіють майже всі керівники: 39% говорять вільно, ще 46% на середньому рівні. Лише 14% не володіють англійською мовою.


Досвід роботи на керівних посадах - 1-2 роки (33%) або 3-5 років (23%).

Як працюють ТОП-менеджери

Для того щоб зробити кар'єру необхідно працювати по 9-12 годин. Саме стільки працюють 69% ТОП-менеджерів. Лише п'ята частина керівників працюють не більше 8 годин (стандартний робочий день). 12% опитаних можуть собі дозволити гнучкий графік (найчастіше це власники бізнесу).


Можливо, активний темп роботи призводить до того, що 67% керівників у чомусь розуміють дауншифтерів та розглядають для себе таку можливість у далекому майбутньому, а 12% вже зараз серйозно думають над такою перспективою. Лише п'ята частина представників вищого менеджменту (21%) повністю задоволена стилем свого життя і не розуміє людей, які все кинули.


На роботу ТОП-менеджери воліють носити просто діловий стиль одягу (49%), третина менеджерів віддає перевагу лише дорогим брендам (29%), менше ніж 10% одягаються винятково у дуже модні речі, а 14% навпаки не стежать за тим, як одягнені.


У ТОП-менеджерів є додаткові можливості, недоступні іншим співробітникам. Найчастіше такими бонусами можуть бути повністю безлімітний мобільний, особистий ноутбук, компенсація представницьких витрат, річний бонус, мед. страховка або особистий автомобіль.


Крім того 65% керівників мають додаткове джерело прибутку – бонуси та премії (26%), додатковий власний бізнес (16%), частка в прибутку компанії (10%), акції та цінні папери (12%). Ще 60% керівників у майбутньому планують починати власний бізнес.


Кредити ТОП-менеджери воліють не брати. 66% не мають кредитних зобов'язань, десята частина респондентів має кредити на нерухомість або автомобіль, 5% позичили гроші на розвиток власного бізнесу. Найчастіше у борг беруть у банку (88%), рідше – на роботі (10%).


Особиста інформація, хобі, дозвілля

Незважаючи на напружений графік роботи, сім'я або постійні стосунки є більше ніж у половини ТОП-менеджерів (77%), і лише 9% не можуть створити сім'ю через великі робочі навантаження.


Більшість керівників вважають за краще проводити дозвілля вдома з родиною. Популярний також активний відпочинок, спорт, або, як альтернатива, здоровий сон.


У читанні ТОПи надають перевагу бізнес-літературі (48%), пресі (43%), новинам (43%) і художній літературі (40%). П'ята частина опитаних встигає лише переглянути електронну пошту, а у 2% взагалі немає часу на читання.


Дивляться представники вищого менеджменту пізнавальні передачі (43%), ходять в кінотеатр, відстежуючи новинки кіно (36%), або залишаються вдома подивитися фільми в запису (22%) або новини (28%). А ось телепродукцію люблять лише 14% респондентів.


Гаджети в середовищі керівників люблять, майже чверть опитаних регулярно міняє їх, відстежуючи новинки ринку. 65% ТОПів думають, що головне – функціональність, а не мода, а для 9% взагалі байдуже, які у них гаджети.


Хобі є у більшості ТОПів, найпопулярніші – спорт і подорожі.


Всю відведену законом відпустку використовувати встигає лише чверть опитаних керівників, частково використовують – 64%, а 11% взагалі не встигають відпочивати від роботи.


Відпочивають ТОПи по-різному: хтось активно (21%), хтось воліє відпочивати на пляжі (21%) або ж поєднувати активний і спокійний відпочинок (59%).

Інше

Роботу за допомогою HeadHunter коли-небудь знаходили 38% топ-менеджерів.


Дані дослідження були отримані у результаті опитування 1430 респондентів, резюме яких зареєстроване в профобласті «Вищий менеджмент» на порталі hh.ua.



Результаты предыдущих исследований







Facebook




Шановні журналісти, для того, щоб отримати нові дослідження або коментарі чи уточнення до вже опублікованих, звертайтеся до менеджера зі зв’язків зі ЗМІ HeadHunter Україна Наталії Маціпури, написавши їй на адресу n.matsipura@hh.ua , або зателефонувавши за тел. 8 (044) 230-87-39 (вн.6318).


Представників компаній з питань проведення досліджень чи опитувань на замовлення просимо звертатися до департаменту продажів sales@hh.ua Тел. 80 (44) 230 87 398.


Компанія HeadHunter аналізує найбільшу базу резюме і вакансій у російськомовному Інтернеті, яка оновлюється щосекунди – це резюме понад 7 мільйонів фахівців із 8 різних країн Північної і Східної Європи. Ми проводимо опитування як по всій базі, так і для майже 400-тисячної аудиторії економічно активного населення України.





Понравилась статья? Расскажите о ней друзьям:






Твой Мир