Робота для журналістів

Журналістика – специфічна галузь праці з характерними лише для неї каналами пошуку співробітників. Тут спеціалізовані сайти – не єдиний і часто не основний спосіб взаємодії між кандидатом і роботодавцем. Однак, компанії, що працюють у сфері комунікацій та ЗМІ, все частіше користуються послугами профільних ресурсів як однією з можливостей знайти потрібного, часто дефіцитного, спеціаліста.


За даними сайту hh.ua у травні журналістам та спеціалістам суміжних галузей пропонували близько сотні вакансій (серед роботодавців – СТБ, Обозреватель, група компаній 1+1, телеканал Україна, Новий канал, Бурда-Україна, Едіпрес Україна, рекрутингові агентства). Досвід роботи журналістом та профільна освіта часто вимагається роботодавцями у вакансіях сфери PR.


Загальна статистика:

Вакансій за місяць (травень 2012) – 106

Вакансій за 2012 рік - 549

Вакансій за 2011 рік - 760

Регіональний розподіл

Київ – 84%, Донецьк – 5%, Харків -4%, інші регіони – 7%.


Основні вимоги:

Зазвичай компанії шукають журналістів та інших спеціалістів для ЗМІ з досвідом роботи не менше 1 року (60%), у 20% досвід роботи має бути не менше 3-х років, досвідчені спеціалісти (більше 6 років досвіду) потрібні лише 2%.


До того ж, 18% вакансій в сфері журналістики роботодавці пропонують тим, хто лише починає кар'єру. Більшість роботодавців (80%) роботу журналістам пропонують на повний день в офісі, і лише 12% відсотків роботодавців можуть запропонувати віддалену зайнятість, ще 8% - гнучкий графік.


Більшості роботодавців фахівці потрібні для постійної роботи (95%), менше 5% шукають персонал для роботи на проектній основі.


Окрім досвіду роботи, часто вказуються у вимогах до кандидатів профільна освіта, грамотність (українська та російська мова), професійні зв'язки, знання профільної області (якщо така є).


Зарплати

У сфері комунікацій та ЗМІ існує стійка тенденція не вказувати зарплати у вакансіях. В цілому менше 10% вакансій містять вказівки рівня зарплати, для вакансій журналістів цей показник ще нижчий - менше 5%.


Основні сфери пошуку

Нині найбільш затребувані кандидати – з досвідом роботи у виробництві телепрограм: ведучі, режисери, випускові редактори, відеодизайнери, режисери монтажу і т.д.


Окремо треба згадати про вакансії для роботи на реаліті-шоу. Окрім профільних фахівців, у цій сфері потрібні керівники проектів, продюсери, експерти в різних професійних сферах, психологи. У друкованих ЗМІ найбільш затребувані економічні та спортивні журналісти, а також автори, які мають досвід написання матеріалів на ІТ тематику.


Інші можливості для журналістів

Профільну журналістську освіту і досвід роботи в пресі часто вказують як найважливішу вимогу й до ряду інших фахівців. Наприклад, такі вимоги часто зустрічаються до кандидатів на посади PR-менеджерів, копірайтерів, спеціалістів з реклами. Ще одна, відносно нова, можливість роботи для журналістів – робота в Інтернет, у тому числі робота з соціальними мережами, контентом та інтернет-маркетингом.


Портрет пошукача

За даними hh.ua, у сфері ЗМІ у 2012 році роботу шукали 2334 спеціалісти. В тому числі роботу журналістом шукали 605 претендентів.


Найчастіше роботу в цій сфері шукають молоді (до 35 років) чоловіки та жінки з профільною вищою освітою та досвідом роботи в середньому 3-6 років. Близько 35% претендентів лише починають кар'єру.


Зарплатні очікування в середньому на рівні 4-6 тис. гривень.



Результаты предыдущих исследований







Facebook





Шановні журналісти, для того, щоб отримати нові дослідження або коментарі чи уточнення до вже опублікованих, звертайтеся до менеджера зі зв’язків зі ЗМІ HeadHunter Україна Наталії Маціпури, написавши їй на адресу n.matsipura@hh.ua , або зателефонувавши за тел. 8 (044) 230-87-39 (вн.6318).


Представників компаній з питань проведення досліджень чи опитувань на замовлення просимо звертатися до департаменту продажів sales@hh.ua Тел. 80 (44) 230 87 398.


Компанія HeadHunter аналізує найбільшу базу резюме і вакансій у російськомовному Інтернеті, яка оновлюється щосекунди – це резюме понад 7 мільйонів фахівців із 8 різних країн Північної і Східної Європи. Ми проводимо опитування як по всій базі, так і для майже 400-тисячної аудиторії економічно активного населення України.





Понравилась статья? Расскажите о ней друзьям:






Твой Мир